Hogy áll a tablet-piaci háború?

Tech Hírek   |   2020.02.03 - 12:35   |   Írta: L Ferenc   |   1109
03. feb Hogy áll a tablet-piaci háború?

Lássuk, hogy az elmúlt negyedévben hogyan alakultak a gyártók piaci részesedései!

Az IDC piackutató cég legfrissebb jelentéséből kiderül, hogy 2019 negyedik negyedévében globálisan mintegy 43,5 millió tablet került forgalomba, ami 0,6 százalékos csökkenést jelent az előző év hasonló időszakához képest.

A piacot változatlanul az Apple uralja, mely amerikai gyártó 2019 utolsó három hónapjában 15,9 millió iPadet adott el, ily módon pedig 29,6-ról 36,5 százalékra növelte a részesedését. A második helyezett Samsung a negyedik negyedévben csak 7 millió Galaxy táblagépet dobott piacra, így a piacrésze 17,3-ról 16,1 százalékra csökkent. A képzeletbeli bronzérem a 4 millió tabletet eladott Huaweinek jár, mely kínai gyártó részesedése 9,3-ról 9,1 százalékra csökkent.

A negyedik az Amazon, az ötödik pedig a Lenovo, mely cégek a jelzett időszakban rendre 3,3, illetve 2,5 millió táblagépet hoztak forgalomba.

Kapcsolódó cikkek:




Kommentek megjelenítése